Alltså , fredag...


Fredag, som normalt är min: "Ät tills du spricker" dag.
Vilken ångest!

Att godis och sånt kan ge sån ångest, när de samtidigt ger sånt välbefinnande?
De måste ju vara bevis nog på att de tametusan är en drog! Ja, en DROG. De är fan knark!
Iallafall för mig!

Jajuste!

Ja, men hur som haver, jag sitter här, sugen, sugen som fan.
De typ rinner i munnen när jag tänker på socker, godis, chips och COCA COLA!
Denna ljuva jävla cola!

Men nej.. men joo! Men lite!!!!
Jag känner mig vriden, förvirrad och fet.
Jag vill bli smal.
Men jag villl... Nä, min hjärna vill, mitt sögsug vill, mitt godis monster vill..
JAG vill, bli smal.
Men min andra halva vill frossa, vill äta, vill somna proppfull och mätt..

Nä ush!
Men jo, de är ju gott.
Men nej absolut inte..

Hur gör ni när suget knackar på dörren?
Låser ni dörren och kastar nyckeln?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0