Ligger lågt.

Har varit lite låg på senaste.
Men midjan minskar som tur är.
Eller ja. efter midsommar så va de lite större omfång igen, men håller på och tar tag i det,
Dock verkar de vara dax för mens - IGEN!

Svullen, trött och extremt ful.

Kör på en stor maxiklänning idag och hoppas dölja volangerna kring magen som uppstår vid mensens ankomst.
Jaja, whatever, kämpa vidare.

Måste ta tag i jogging turerna igen.
Promenaderna oxå, dom har liksom inte varit så effektiva som de brukar, har inte gått lika regelbundet inte heller lika långt, vilket är sjukt dåligt av mig, måste bättra mig.

Måste ta tag i bloggen, även fast jag inte har några läsare typ, men bloggar för att motivera mig själv, märker skillnaden ,
bloggar jag, är jag duktigare.
Bloggar jag inte blir jag slöare och något latare.

fyfyfyfy mig!!

Måste ta tag i shape up oxå, den där appen , även den har legat på is..
Måste köpa ny våg oxå, våran har ju fått fnatt.. visar olika glädje vikter!

Testade att väga sonen som väger ca 10 kg, han vägde tydligen 6,5 .
Hmmm.. tror vågen går fel eller så har han börjat banta han oxå.

Jävla skit....
ny våg.
Ja!
Ny våg, måste köpas snarast!

Måste nå första delmålet oxå!
HALLLÅÅÅ MOTIVATIONEN, VART TOG DU VÄGEN?!

aja... första delmålet, tänker jag nå!
Ska nog sätta ett datum.
Första delmålet ska vara nått den 31 juli!?

ja!
Vi bestämmer det.

31 juli ska jag väga 95 kg!
AMEN TO THAT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0