Hur svårt kan de vara ?

Hur svårt ska det vara?
Vi måste komma på en plan.

En bra plan, en livstil, något som fungerar.
Något effektivt, något som fungerar, något som håller, något som gör mig smal.
Förutom en sån där bypass op.

Jag menar. kom igen, nog fan klarar jag detta, ja de är klart jag gör.

Vi ska köra fullt ut, oh fukkin yes vi ska.

LCHF?
Ja, jag har provat de, de funkar, effektivt som fan, verkligen.
Poff 3 kg på en vecka, neråt alltså. De är bra, synd att man inte är så jävla duktig att man kan hålla ut utan falla i fällorna.
Jävla korv!
Jorasåatte.

Jag ska bli smal.
Vi börjar med att promenera,
bort med godis,
bort med onyttigheter.
Fram med motionen, hälsan och välbefinnandet!

 

Nu kör vi så de ryker!
LC FUKKIN HF!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0