Måste kanske äta?

En av anledningarna till att jag nog blivit tjock beror nog helt klart att jag helt enkelt är för kass på att äta och äter helt klart för lite och när jag väl äter, äter jag så inihelvete fel!


Kan gå utan problem en hel dag utan mat, sedan så trycker jag i mig en lite godis, kanske en lite chips, för de känns enkelt, bekvämt.. snabbt.. och inte alls bra.

Helvete. fan .
De ser man ju, inte konstigt man sitter här nu, tjock.
Tjockis, kom igen..

Ändra din livstil, kom igen, gör några plankan övningar, använd bebis som hantel, kom igen , träna lite nu.
Ja jag gör det!

Nu blir de plankan 1 minut x 3.
Varje dag!
Absolut varje dag, varje morgon och varje kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0