Nu fan är det allvar!

Seriöst?!
Ska jag vara tjock för resten av mitt liv eller?!
VAVAVAVA?

Nej det ska jag inte, jag ska fan bli smal.
Ja! De ska jag, jag ska fixa de här, och på denna blogg ska jag spy, peppa och hejja på mig själv.
Bara så ni vet, denna blogg är till för mig själv, inte för andra, bara mig! - MIG MIG MIG!

NU JÄVLAR!

171 cm lång.
100 jävla fukking kilo!


"Ditt BMI är 34.2 vilket betyder att du har viktklassen Fetma. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 26.9 kg."

Målvikten är 75 kg, som jag hade för 3 år sen!
(Ja jävlar va fet jag blivit på kort tid - men ja, jag blev oxå mamma för 6 månader sen så jag har de och skylla på, typ, ett tag till iafl.

Nu är de allvar!
Puuh! Hejja!
Kom igen..

Skinny bitch!
Fuck yeah!
Ja, smal!
SMAL SMAL SMAL!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0